donderdag 28 december 2006

Welkom op Sifra's site

Op 10 januari 2007 vertrek ik 's morgens vroeg uit Nederland, richting Chennai (Madras). In India ga ik samen met Esther van Althuis op een project van Don Bosco werken. Don Bosco is een organisatie die opkomt voor straatkinderen, die straatkinderen weer een thuis en een opleiding geeft. En daar wil ik mij graag een half jaar voor inzetten.

Nu ben ik druk bezig met de voorbereidingen, spullen inkopen voor mijn reis. Een moneybelt en een klamboe, van dat soort spullen. Helaas mag ik maar 20 kilo meenemen op reis, maar dat is al meer dan de discipelen mochten... ;) En ik ben ook bezig met mijn afscheidsfeest, zondag 7 januari 2007. Willen jullie ook komen? Welkom! Maar bel even van tevoren dat je komt.

5 opmerkingen:

Annemarie zei

Hey Sifra!

Super dat je naar India gaat! Ik doe mijn best om op je afscheidsborrel te komen, maar dat gaat liggen aan de flexibiliteit van mijn collega's... Je hoort er nog van!

Gr. Annemarie

Anoniem zei

Veel succes met de voorbereidingen! Groet, Margriet

Anoniem zei

Dag Sifra,

Een hele stap, zo'n verblijf in India, maar ik denk dat het goed bestede tijd is.
Cathalien en ik kom zeker op je afscheidsetentje

Anoniem zei

Ha Sifra,

Heel veel succes gewenst. En een gezond en gelukkig nieuwjaar!!!

ps: wel op de paden blijven he, een vriendin is daar door een groep apen aangevallen

vr gr vera

Anoniem zei

Hoi Sief,
Kkreeg je uitnodiging via Maartje, leuk! Ik ben dan zelf eventjes een paar daagjes naar onze onderburen, dus kan er helaas niet bij zijn..
Daarom wens ik je bij deze alvast een fijn en bijzonder half jaar waarin je veel kan geven aan de mensen daar en waarschijnlijk ook veel zal terugkrijgen! Veel plezier en succes!!
Groetjes van Lottie!